|
Tomek10 |
Wysłany: Wto 16:16, 04 Kwi 2006 Temat postu: Poradnik Knighta |
|
1) W co pakowac i dlaczego :
Sila : dodaje punktow ataku oraz OTP (On Target Points, 1 OTP na kazde ~3 pkt sily)
Zdrowie : dodaje HP, zwieksza ilosc HP dodawanych przy lvl upie oraz zwieksza non elemental resistance (1 pkt na 9 pktow health)
Zrecznosc : dodaje punktow ataku, evasion points (1 pkt na kazde 3 pkt agility) oraz OTP (1 OTP na kazde ~8 pktow agility)
Intelligence i Wisdom nie sa specjalnie potrzebne, na wyzszym lvlu mozna dodac kilka punktow Wisdom zeby wydluzyc czas pomiedzy odpoczynkiem.
2) Statystyki :
*Agility knight (dobry do walki z rycerzami i lucznikami)
sila 90, zdrowie 70+, zrecznosc 50+
*Tank knight (dobry do walki z magami)
sila 90+, zdrowie 90+, bez zrecznosci
Atak maga nie wykorzystuje OTP , nie da sie go wiec uniknac. Dlatego pakujemy jak najwiecej w HP.
W praktyce stosuje sie mieszanke tych 2 rodzajow rycerza, pakujemy do 90 sile , agility do 50 a pozniej mozna podbijac zdrowie.
3) Skille :
Prezentuje tylko te skille ktore sa godne uwagi.
*Wondering Knight
Weapon Mastery - max ( G20 , dodaje +10 OTP +11 min/max atk)
Critical Hit - max (G15 dodaje 80% obrazen)
Lightning Slash - 0 lub 1 pkt (na niskich levelach dosc uzyteczny skill, niestety jego kontynuacje sa malo ciekawe a Stone of Chance do resetu skilli kosztuje majatek)
*Apprentice Knight
Transcendental Blow - max (G5 , to bedzie wasz podstawowy atak przez dluuuuugo)
Defense - max (G15)
Flashing Slash - max (G3 , atak ktory paralizuje wrogow)
Increased Concentration - max (G1 , dodaje +3 OTP przez 15 minut)
*Vagabond Swordsman
Powerfull Upward Slash - max (dmg zalezy od lvlu Transcendental Blow wiec oba nalezy wbic na maksa)
Parry - max (G1 , sluzy do blokowania atakow przy uzyciu miecza 2-recznego , vagabond NIE MOZE korzystac z tarczy , nalezy miec defense aby korzystac z parry)
Rush - max (podbiega do przeciwnika z wielka predkoscia i oglusza go)
Brutal Attack - max (najsilniejszy atak rycerza)
4) Itemy :
*do 40 lvlu
White Sword jest najlepszy (najwiecej OTP, najmniejszy rozrzut obrazen) ale niestety i najdrozszy. Poczatkowo niezlym wyborem jest NPC, bedacy rozsadnym kompromisem mozliwosci/cena. Gdy go niezle podpakujemy i mamy niezle staty (sporo OTP) jest szansa dojechania na nim az do 40 lvlu. Miecz powinien byc z ToI sila badz Expert/Veteran.
Pancerz G42 full set , w miare mozliwosci +2 sila (najlepszy wybor cena/mozliwosci)
Akcesoria - dobrze miec 2 z sila i 1 ze zdrowiem.
*40-50 lvl
Miecz G45 Pattern of Leaf. Maegak to badziew (malo OTP). Po 45 lvlu przy nadmiarze gotowki warto kupic G48 Tresure Sword (dobra mieszanka OTP i sily ataku). ToI Breakthrough do walki z rycerzami/lucznikami Steely przeciw magom. Legendary zalatwia sprawe . W ostatecznosci wysoka sila.
Pancerz G46 w miare mozliwosci, z talkiem Man's (dobry przeciw wszystkiemu), Despotic (rycerz/lucznik) badz Pridefull (mag).
Akcesoria - analogicznie jak dla lvlu < 40. W miare mozliwosci z wyzszymi statami (+4 zamiast +3)
*powyzej 50 lvlu
Giant Sword dobry na wszystko, Revengfull kontra magom (malo OTP, silny atak), Butterfly Shaped kontra rycerzom/lucznikom (duzo OTP).
Pancerz set G50, ktory juz dodaje +4 sily.
5) Konkluzja
Zrobienie dobrego rycerza to MNOSTWO kasy. I czasu. O ile do 35 lvlu idzie w miare pozniej jest masakrycznie. Lecz dla wytrwalych ktorzy osiagna 50lvl okaze sie ze rycerz nie ma sobie rownych i zmiata WSZYSTKO zwlaszcza w wersji z 2-recznym mieczem |
|
|
|
|
|